Subject: FW: Re: Fwd: Toriserva tee 9 ehitusloa taotlus
From: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 09:36:53 +0200

From: Madis Pärli <[email-masked]>
Sent: Friday, February 23, 2024 5:08 AM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Subject: FW: Re: Fwd: Toriserva tee 9 ehitusloa taotlus

Tere !

Lubasin saata Toriserva tee dokumendid.

Lugupidamisega

Madis Pärli

Tel. 5199 9488

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 1:08 PM
To: Madis Pärli <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Re: Fwd: Toriserva tee 9 ehitusloa taotlus

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Ando Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Kuupäev: kolmapäev, 14. veebruar 2024 at 11:18
Pealkiri: Re: Fwd: Toriserva tee 9 ehitusloa taotlus
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teie ehitusloa taotlus nr 2411271/00922 aadressile Tartu maakond, Tartu 
vald, Haava küla, Toriserva tee 9 (Asfalditehas) on edukalt esitatud 
menetlusse 14.02.2024.

Ehitusseadustiku järgi on selle dokumendi menetluse aeg 30 päeva (menetluse 
tähtaeg on 15.03.2024).

Dokumendi menetlusprotsessi saate jälgida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2411271/00922> .

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister

---------------------------------
lugupidamisega/best regards,
Ando Ossip, M. Sc. Eng
Haspo OÜ +37255511141
---------------------------------

30.01.2024 16:01 Ando Ossip kirjutas:

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

RE: Toriserva tee 9 ehitusloa taotlus

Kuupäev:

Tue, 30 Jan 2024 13:56:24 +0000

Saatja:

Kadi Kukk  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Saaja:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>   <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Koopia:

Marjaliis Kivisaar  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>, Egle Nõmmoja 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>, Taavi Paat 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Tere!

Vastavalt atmosfääriõhu kaitse seadusele peab paikse heiteallika käitaja 
enne vastava heiteallika ehitusloa taotlemist omama õhusaasteluba.

Vastavalt Keskkonnaministri 14.12.2016 määrusele nr 67 „Tegevuse 
künnisvõimsused ja saasteainete heidete künniskogused, millest alates on 
käitise tegevuse jaoks nõutav õhusaasteluba“ § 3 lg 2 ei ole nõutav, kui 
põletusseade ületab käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatud künnisvõimsuse, 
kuid töötab alla 500 töötunni aastas.

Meil ei ole infot, kuidas toimub töötundide arvestus või millised on 
heiteallika võimsused.   Mitu kuud aastas tehas siis töötaks? Ka ei ole me 
pädevad hindama, kas õhusaasteluba on vaja või mitte, selle otsuse saab teha 
Keskkonnaamet.

Seega palun pöörduge esmalt Keskkonnaametisse.

Lugupidamisega

Kadi Kukk

Tartu Vallavalitsus

Majandusosakonna juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
5347 6179From: Ando Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 30, 2024 11:12 AM
To: Taavi Paat <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Toriserva tee 9 ehitusloa taotlus

Tere

enne ehitusloa taotluse sisse andmist küsin Teie seisukohta õhusaasteloa 
kohta.

Edastan tellijapoolse märkuse (tehase planeeritud töö ei ülete 500h aastas).

----------------------------------

lugupidamisega/best regards,

Ando Ossip, M. Sc. Eng

Haspo OÜ +37255511141

---‐‐-----------------------------

-------- Edastatud kiri --------

Teema:

Fwd: Õhusaaste loa erand

Kuupäev:

Fri, 19 Jan 2024 10:18:28 +0000

Saatja:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saaja:

Ando Ossip  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: AC Tehased  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Kuupäev: reede, 19. jaanuar 2024 at 11:14
Pealkiri: Õhusaaste loa erand
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Tere

Keskkonnaministri 14.12.2016 määruse nr 67 ,,Tegevuse künnisvõimsused ja 
saasteainete heidete künniskogused, millest alates on käitise tegevuse jaoks 
nõutav õhusaasteluba¹“ (hetkel kehtiv reduktsioon 19.12.2017) § 3 lg 2-le ei 
ole asfaldisegisti käitamisel õhusaasteluba nõutav, sest et asfaldisegisti 
põletusseade töötab alla 500 töötunni aastas.

https://www.riigiteataja.ee/akt/122122016005?leiaKehtiv

Info sain TREV2 menetluse lõpetamise korraldusest. Seal on lk 3 veel teine 
määrus, mis on meile vajalik ja võibolla ka esitada

Lisan ka korralduse. Praegu on uued reduktsioonid.

Toivo

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com